dimarts, 25 de setembre del 2012

Presentació

El columpio, Fragonard
Hola! Sóc l'Helena Mèlich i tinc 18 anys.

Estic estudiant Educació Primària a la Universitat Ramon Llull (URL), Blanquerna.


M'agraden molt les llengües estrangeres. Estudio anglès i alemany, i, en un futur, m'agraderia estudiar italià i francès.


En el meu temps lliure m'agrada escoltar música, llegir, mirar pel·lícules... M'interessa l'educació, la història, la política i l'art, entre d'altres. 







Presentació del Mòdul


En aquest bloc trobareu explicacions, resums, ressenyes o comentaris sobre les classes del Mòdul de Processos Educatius II (Comunicació oral, escrita i digital i Gestió de la informació i TIC).



Al llarg d'aquest semestre estudiarem el següent:

Per una banda, pel que fa a COED ens dedicarem sobretot a estudiar el llenguatge com a instrument de comunicació i les seves característiques. També ens dedicarem a la realització de textos escrits i l'expressió oral, amb les seves tènciques corresponents.


Per l'altra, a GITIC veurem les eines i estratègies per a la gestió de la informació i, a més a més, les TIC en els processos d'aprenentatge i ensenyament.




1 comentari: